Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Monday, February 1, 2010

31/01/2001 BERMULA SATU DAERAH USIA KE 24






hurm..bosan ku dengan aktiviti kuliah yg menyesakkan kepala dan pikiran sedar atau tak aku sudah tiba hari terakhir bulan januari esok birthday aku hurm petang hari sebelumnya aku di kenalkan dengan seorang sahabat kawan mr.W kepada kawan baik aku di universiti.

Pertemuan yg cukup simple dan havo dgn lawak2 aku disulami dengan satu rasa rupanya mr.W berada dalam dilema hati dan perasaan yg pedih....sakit....dan terluka ouchhhh satu rasa yg pernah kurasa dahulunya sehinggakan aku sakit dan tak mampu berdiri dgn kuatnya seperti sekarang

Nasib mr.w amat berbeza dgn ku kerana dia dah merancang utk hidup bersama si Dia tapi malang si DIa melayan jantan lain laks adussss. Tapi nasihat ku hanya leh kukatakan ia mengambil masa yg lama tuk diubati kerana luka dalam adalah hal yg sensitif.

Pengalaman yg kubawa untuk ubati hati ini adalah dengan bercerita dgn si MAHA PENCIPTA. Dia Maha mengetahui segala-galanya rahsia luar dan dalan hatiku ini. Alhamdulilah 2 tahun lamanya aku memendam rasa akhirnya hati ini pulih sedia kala, Mr.W amat aku harapkan semoga Allah terus memelihara nya dari sebarang celaan manusia.

Menjelang 31 Januari aku dapat satu idea giler dari kawan baik aku dan Mr.W kami berpakat nak pi snorkeling di pulau pangkor wah tak sangka murah giler pi sana



TIKET PI BALIK:MYR 10.00
TEKSI: MYR 14.00 (SEHALA)
SNORKELING : MYR 15.00

Satu percutian yg menyeronokkan sambil dalam masa satu hari bawah seratus jer semua dapat ku hajati bercuti dan sambil tu mereleasekan tension di kepala ku dan sambil tu pujuk Mr.W punya hati dgn celoteh lawak2 antarabangsa yg tak berapa menjadi. Kesan Percutian ku apa lagi sunburn lah aku sampai skunk hurm dah jadi kambing hitam universiti ni hadusssss hangus pokcik ngeehh.....tapi ia saat yg menyeronokkan sebelum aku meninggalkan 23 tahun dlm usia ku thanks to MR.FAHMI, MR. ZUHAIR and MR.W tak lupa wat semua nyum3 aku hehehe i loikes yahooooooo............

No comments: