Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Tuesday, May 8, 2012

BIAR




Aku tahu cinta ini bukan untukmu,
Aku mengerti hati ini bukan milik mu,
Aku tahu rasa ini hanyalah rasa ku
Rindu ku ini tak bererti di dalam hatimu
tapi tetap diriku takkan mati mencinta mu
Biarku simpan rindu ini
Simpan cinta ini  hanya untuk dirimu
Meski pun kau tak ku miliki
Tapi hati ini tetap cintaimu
selamanya   selamanya
diriku kan mencintaimu
Biar ku simpan rindu ini
simpan cinta ini, hanya untuk dirimu
meskipun kau tak ku miliki
tapi hati ini tetap cinta mu
selamanya  selamanya
diriku kan mencintaimu
Aku tahu cinta ini bukan lah untukmu

No comments: