Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Sunday, February 14, 2010

perbezaan kehidupan sebagai artis dan DJ

hurmmm terlalu ramai yg inginkan sebuah kehidupan yang glamor dan dihormati oleh org lain dan kadang kala jalan mudah juga sering digunakan.

Dalam realiti kehidupan manusia skunk ni ramai yg nak berkawan dgn artis dan DJ. Tapi bagi aku biasa jer berkawan dengan mereka kerana aku menghormati karier mereka dan aku rasa tah lah megah untuk war2kan aku berkawan dgn mereka kerana aku sendiri pun tak suka glamour tu.

Hurm klu dilihat pada kehidupan artis mereka ini perlulah sering bersaing untuk mendapat kan tempat di hati produser dan peminat tak lari juga dgn kehidupan seorang DJ semakin hebat musik yg mereka putarkan semakin ramai akan berkunjung utk melihat aksi persembahan lagu2 mereka. Memanglah kehidupan DJ ni th semeriah kehidupan artis tapi konsep dan putaran hidup mereka ttp sama.

Bersaing, Dikhinati, Gosip dan pelbagai lah karenah org yg cuba merapati mereka klu mereka tak layan pulak lain jadi ceritanya tak semengah lah dan lain2 bagi aku dalam kehidupan ini mereka adalah tetap manusia yg punyai akal,hati dan perasaan so just hormati jer mereka so tak yah lah nak menumpang galmour mereka dan kadang2 kita ni lebih glamour dari golongan mereka so ayat aku senang jer tak luak pun jadi glamour ssh kan hidup aku jer...........