Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Monday, October 25, 2010

PAHIT KU TELAN JUA

berbicara lagi
hati ku ini benar solah dipagur sendu
resah ku menanti jawapan yg pasti
soal hati tak bisa aku pendamkan
lantas bahasa saja yg bisa yg mengungkap kata seribu makna

Sedih..........
tatkala air mata ku ini bisa di sapa kebahagiaan
tak ku sedar didlm mata ini membisikkan seribu duka
aku gagal rupanya dlm perjuangan memujuk hati

Cinta.....
aku benar2 kali ini jatuh cinta lagi
namun dimana mahu kuletakkan
aku tidak bisa berlaku curang
kerana aku cuba belajar erti setia

pahit.....
ku telan semuanya
sedarku aku hanya manusia biasa
yang tidak boleh selalu memujuk hati
namun bagaimana jika segalanya
hanya air mata membaluti duka

tuhan...
ko memahami diri ini
jika kesempatan yg kau ada buatku
hadirlah nur dlm jiwaku
kembalikan ceria ku selalu

resah....
ku mengira waktu dan detik
setiap saat dan masa
seolah mengeji aku
mecaci aku
namun aku tak mahu terjerumus utk kelembah nista

moga aku menemui cahaya utk memujuk hati ini....................

No comments: