Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Tuesday, September 21, 2010

PERSETANKAN HATI

PERSETANKAN HATI
Bila kebahagian tidak bisa menjadi miliku lagi
Bila aku tersungkur menghadap bumi
Bila Aku dipagut rasa kecewa
Bila aku tidak bisa merasa hangat mentari di alam

PERSETANKAN HATI
Saat aku hilang cinta mu
Saat aku tidak lagi bisa menghambur tersenyum
Saat aku tiada daya untuk mempercayai cinta
Saat rasa menjerut kata
Saat bahasa tidak seindah bicara

PERSETANKAN HATI
Tika sujud aku tidak lagi sekusyuk syahadah
Tika air mata ku gugur menghambur teriak
Tika melihat kebahagiaan
Tika aku di minta pergorbanan utk kebahagiaan org lain
Tika itu aku terhenti untuk meninggalkan rasa terbuku

PERSETANKAN HATI
Bisakah hati ku ini penuh dimengerti
Bisakah rasa ini terkumpul segala bersama
Dalam menyemai bahagia aku terkesima
Dengan permainan yg tak berwatak
Letih Menyaksikan
Tidak ku sedar air mata ku lebih mencerita dari gerak bahasa ku ini

PERSETANKAN HATI
Usah diragui hati ini dan ketika ini
Kerana hati ini bekunya belum tahu panasnya
Cairan dari tubir mata tak bisa sesiapa meyangkalnya
MEngapa sering aku merasa menjerat rasa terpagut duka
Sedangkan aku cuba membahagiakan segala
Apakah pengorbanan ku in isekdar sia-sia
Tiada ku minta di hargai malah aku mengidamkan difahami
Hanya rahsia ini tersemat dalam hati ku yg ukhrawi...................

No comments: