Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Saturday, October 29, 2011

KEPASTIAN....TIBA MASA AKU MELANGKAH


KEPASTIAN...
Suatu yang benar kuharapkan
Tidak ku sangka dalam penantian
Aku terkecundang akhirnya sebab egoku
Aku pasrah buat takdir penentu segala

KEPASTIAN...
Sudah terjawab kepada semua persoalan
Terkesima aku dalam pembacaan
Tergelinangku dalam penghayatan
Aku redha dalam semua jawapan

KEPASTIAN...
Sudah pun aku pastikan dia berbahagia
Sudah pun ku lihat sebuah senyuman
AKu terluka kerana dia terluka
Namun aku bahagia melihat dia terus bersama si dia

KEPASTIAN...
Penantian ku kini berakhir tiba
Kaki langkah ku perlu ku atur dalam kehidupan
Aku pasrah segala ketentuan
Dan aku redha dalam tahajjud lohmahfuz kalam

KEPASTIAN...
Biarlah aku terluka dalam senyuman
Biarlah aku menangis dalam setiap ketawa ku
Aku masih bersama dengan insan yang sayangi ku
Teman,Kawan,Keluarga malah semuanya

KEPASTIAN...
Terima kasih atas setiap persoalan
Namamu tdak pernah putus dalam sujudku
Setiap hela nafasku tetap terjejak cintamu
Namun harus kau tahu menyintaimu adalah perkara terbaik dlm hidupku.......

No comments: