Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Tuesday, March 23, 2010

APA YG TERSIMPAN DLM LUBUK HATI INI???

Sering aku di ajukan soalan yg kadang kala memningkan kepala ku siapa kah aku dan apakah status relationship ku? entah lah apa yg harus ku nyatakan kepada mereka sedang aku sendiri tak pasti dengan jawapan aku sama ada aku ini masih dalam perhubungan atau aku ini seorang yg single....

Nak dikatakan aku bercinta entah lah sebab aku sendiri hilang hala tuju kehidupan aku bertanyakan pada diri aku adakah aku ini masih single atau pun sudah dimiliki....bukan kerana aku takut saham aku runtuh atau mendadak naik tapi aku risau mengharapakan suatu yang tak pasti akan kehidupan ku ini.

Benar aku pernah di uji betapa hebatnya cinta tapi kisah cinta aku itu sudah lama berlalu jauh, 2 tahun setengah kisah cinta aku sebenarnya senang cakap aku benar2 terluka yg amat sgt dan aku serik sesangat nak memulakan lagi.

 Sebagai manusia benar aku memerlukan kehadiran sesorang hadir disisi menyatakan gerangan luahan rasa yang aku pendam dan berkongsi kasih syg, tapi aku tahu aku khilaf dan lemah dari segalanya .
Susah bagi aku nak merasakan kehadiran cinta itu kerana aku sendiri telah membuangkan hati ku jauh dan mereka harus membawa dan mengajar aku kembali cinta itu bagaimana..

Kesdihan sudah lama manjadi sehabat karib ku dan setiap kali aku bersedih hanya laut sebagai peneman setia ku, aku mempunyai ramai kawan dan sahabat namun sampai bila aku harus bebankan mereka  dgn maslah mereka sendiri terus menghimpit dan membebankan mereka.

 CInta itu mmg aku anggap mulia sebab ia datang dari ALLAH dan ia merupakan fitrah yg ALLAH anugerahkan buat sekalian manusia-NYA demi merapatkan hubugan silaturrahim namun apakan daya permainan lakonan manusia lebih hbeat dari itu memperdayakan cinta utk ku yg lemah dari segala sisi ini.

 Aku kekadang sampai semua ada org yg mengatakan aku players dansering mempersendakan cinta, apakan daya aku bila mula mahu serius dengan cinta ada saja permainan yg menyakitkan hati ku ini apa sila dan salah aku tu sebab aku serik kot dgn cinta namun aku akan terus mencari dan mencari dan aku yakin ada yg menunggu ku di hadapan namun cuma satu jer yg cinta itu kekal utk aku iaitu datang dari ALLAH S.W.T yang aku ngadu dan bermanja dgn-NYA.............




1 comment:

eHaZieLaH said...

dh parah tul hati ko nie...baik rawat cpt2 sebelum t'lambat..hehe

istighfar byak2 beb....mungkin Allah nk uji sejauh mana iman ko terhadapNya..insyaallah ko akan dipertemukan dgn org lebih baik daripada yg sebelum ini...peace=)