Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Wednesday, November 2, 2011

KEHIDUPAN BARU


KEHIDUPAN BARU...
Sebuah langkah yang sempurna
Tanpa sesiapa di sisi dan lebih membahagiakan
Tanpa kesedihan serta kesakitan
Semua indah bersama kasih sayang dari teman

KEHIDUPAN BARU...
Sebuah semangat yang berlingkar
Dari teman yang selama memahami
Senyuman aku teruskan dengan sebuah azam
Akan ku ingat setiap deraian air mata yang merembes

KEHIDUPAN BARU...
Menjadikan kehidupan lebih bermakna dalam sendirian
Menjadikan aku lebih matang dalam pengalaman
Dan medirikan aku sangat kuat dalam kehidupan
Tanpa cinta dan kekasih aku teruskan langkah

KEHIDUPAN BARU...
Bersama teman,keluarga dan kasih ssayang
Aku suburkan rasa aku nan abadi tanap kesedihan
Tawa dan senyum melingkari kehidupan
Tanpa ada rasa sakit dan menyakiti

KEHIDUPAN BARU...
Pertemuan dan perpisahan menjadikan aku manusia
Yang senantiasa mengenang dan mengingati
Walau hati bertindak walang
Namun akan ku pastikan inilah sebuah kesempurnaan

KEHIDUPAN BARU...
Menjadikan diriku kukuh
Dalam diamku aku bangun sebelum rebah
Namun untuk kembali bersedih sudah tamat
Aku telah lama tutup segala ruang

KEHIDUPAN BARU...
Angin,udara,hujan, dan bayu
Seakan hidup dalam elemen rasa
Menjadikan aku tenang malah bertafakur dalam tahajjud
Dan inilah aku bangkit dari sebuah rasa yang pernah terluka......................

No comments: