Ken@ali DiRiKU

My photo
Kuala Lumpur, Guest it, Malaysia
aku bercerita apa yg ku rasai dan lihat sepanjang ku menghela nafas di atas muka bumi ALLAH ini semoga penghayatan ku ini terus di berkati amin..............

Thursday, November 10, 2011

LIFE IS WONDERFUL...




LIFE IS WONDERFUL...
Sebuah frasa yang aku belajar dari sesorang
Yang mengajar aku erti sebuah rasa
Yang mendidik ku erti sebuah rindu
Namun kini segalanya berakhir buatku

LIFE IS WONDERFUL...
Aku kini berbangga dan bertambah bahagia
Walau aku kehilangan rasa namun aku tidak hilang deria
AKu mengimpikan segala
Namun kehidupan ku kini bertambah ceria

LIFE IS WONDERFUL...
Aku tidak perlu gusar tanpa kehadiran cinta
Aku tidak perlu lagi gentar mengenai rasa
Kerana hati ku kini lengkap bersama keluarga
Teman seangkatan pun tak kuarang hebatnya

LIFE IS WONDERFUL...
Aku tersenyum dengan beberapa senda
Aku terus merasa ketawa apabila bersama dengan semuanya
Tidak ada lagi kesedihan bukan kerana aku melupai
Tetapi aku sisipkan sebuah kenangan yang abadi

LIFE IS WONDERFUL...
Ramai masih bertanya siapa takhta di hati beta
Namun senyuman lemparan jawapan
AKu masih merindui si dia bernama "A" atau "OS"
Namun perjalanan harus aku sempurnakan

LIFE IS WONDERFUL
Walau dia sudah kupastikan bahagia
Namun baki kasih ku masih bersisa
Tapi aku harus teruskan senyuman
Kerana ini adalah langkah yang terakhirku dari duka.................


No comments: